Nordic Choice Hotels har bransjens mest fornøyde kunder
Resultatene fra Norsk Kundebarometer 2017 er inne, og kundene har talt: Nordic Choice Hotels leverer Norges beste hotellopplevelse, skriver hotellkjeden i en pressemelding.
Nordic Choice Hotels ble bransjevinner, og kan vise til fire stjerner i Norsk Kundebarometer 2017. I tillegg klatrer selskapet fra 87. plass i 2016, til en 42. plass i 2017.
– For en knallstart på uka! Hver eneste dag jobber alle i Nordic Choice Hotels utrolig hardt for å levere topp kvalitet, skreddersydde hotellopplevelser, og, ikke minst, en liten dose hverdagsmagi. At gjestene våre setter pris på innsatsen, og belønner oss med dette fantastiske resultatet, er den største utmerkelsen vi kan få, sier Petter Stordalen, eier av Nordic Choice Hotels.
Norsk Kundebarometer er en årlig kundetilfredshetsmåling. Formålet er å avdekke hvordan norske kunder opplever kvalitetsnivået på ulike bedrifters leveranser, enten det gjelder produkter eller tjenester. Når kundene skal avgjøre hvilket hotellselskap de er mest fornøyd med, er det Nordic Choice Hotels som scorer klart høyest.
– Kundetilfredshet er det viktigste målet, som gjenspeiler kvaliteten i leveransene fra bedriften, sett fra kundens ståsted. Oppnådd resultat i Norsk Kundebarometer kan derfor brukes som et troverdig sannhetsvitne på kvalitet. Med fire stjerner, kan Nordic Choice Hotels være stolt av å ha svært fornøyde kunder, etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet, sier Hans-Peter Wøien, daglig leder i Barcode Intelligence Group, som står bak Norsk Kundebarometer 2017.
Resultatene for Norsk Kundebarometer 2017 ble sluppet 15. mai.
Foto: Jublende hotellbetjening. Foto fra Nordic Choice Hotels.